söndag 21 februari 2016

Lite information om Csportsbloggen !

Medans vi väntar på en sammanfattning från helgens Inomhusserie så ska bloggen berätta lite mer om vad vi gör och kommer att göra under säsongen 2016.

Jag som driver Csportsbloggen har tagit på mig ett stort uppdrag.   Är egentligen mitt egna uppdrag men jag tror många klubbar uppskattar det också.

Enda sedan jag började blogga så har vi haft en personlig uppfattning:  (damfotbollen ska få mer uppmärksamhet)  Finns ju knappast något i den lokala median förutom några få rader ibland.

Damfotboll men bloggen har också tagit på sig en uppgift bevaka flickfotbollen också.    Vi vill ju samma sak uppmärksamma dessa mer.

Uppdrag bloggen har:   och klubbar som bevakas.   [Serier] som får lite extra uppmärksamhet av bloggen.

Cuper:
Arrangör: Kubencup & Nyårscupen
Vårcupen i Härnösand
Inomhusserien:  F00 & F02  bevakat

Serier - i ordning dessa bevakas.
Div 2 mellersta norrland - damfotboll

Div 3 ångermanland - damfotboll
Div 3 mellersta norrland - herrfotboll

Div 2 norrland - herrfotboll
Div 1 norrland - damfotboll
Div 2 norra norrland syd 
 - damfotboll
Elitettan - damfotboll
Div 2 södra norrland.
Hockeyettan Norra
Allettan Norra
Lag:
Remsle UIF & Remsle UIF 2
Sollefteå GIF
Sollefteå HK   A-flickor
Långsele AIF
Flickfotboll
SLH United

Uppgifter för lagen.
Live-rapportering.
Filma matcher.
Uppdatera i sociala medier.

Finns även lag som bloggen kan komma bevaka.

Härnösands SK,  Själevads IK,  Östersunds DFF & Sundsvalls DFF

Kommentera gärna,   vill eran förening ha någon hjälp så tveka inte höra av er till Csportsbloggen.


Vill gärna ha samarbete med föreningar -     Hjälper mer än gärna till om någon frågar =)

Cuper
Jag hoppas fler ska kontakta bloggen för hjälp.  Det är något bloggen brinner för öka intresset för cuper bloggen jobbar för.



Ha det bra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar