måndag 22 februari 2016

Vill gärna jobba på fler cuper !

Som det är idag jobbar bloggen med tre cuper.
* Kubencup (Långsele)
  [Inomhusfotboll]  Dam & Herr
* Nyårscupen (Långsele)  [Inomhusfotboll]  Dam & Herr
* Vårcupen  (Härnösand) [Fotbollsturnering]  Damer

Vad kan jag erbjuda med bloggens tjänster till en cup?
1
.  En skjuts med marknadsföring 
 [Sociala medier] är ett expertområde.
Det är där man når ut till flest personer.
2.  Rapportering från matcher.
3.  Filma matcher
4.  Övrigt lite allt möjligt.
Fördelen ha med mig i ett cupteam är jag kan göra flera personers jobb.
Så länge jag får jobba med mina expertområden.  

Senaste turneringen:  Kuben Cup 2016
Jag var på plats 6.30 när cupen var avslutad och jag kunde åka hem var klockan 23.00.
Kan utan problem jobba flera cupdagar non stop.

Om vi säger som så jag vill mycket gärna arbeta med större evenemang än dom jag gör idag.

Cuper som jag är nyfiken på.

McDonalds cup i Sundsvall
Storsjöcupen i Östersund

Jag vet bloggen skulle kunna tillföra mycket på dessa cuper.   Skulle någon från dessa cuper vara intresserad av bloggens tjänster?

Skicka ett mail:  Csportsbloggen@gmail.com


Är cupen utanför bloggens bostadsort så är det enda jag kräver för jobba mat + husrum.


Meddelande till föreningar / klubbar:
Finns så mycket vi skulle kunna hjälpa föreningar med för ni ska synas mer.   Få mer uppmärksamhet
i slutändan kanske mer publik till hemmamatcherna.

Referenser (Klubbar / cuper jag jobbat för mer eller mindre)
Remsle UIF
Sollefteå GIF
Härnösands SK
BIK SK

SLH United
Kubencup & Nyårscupen i Långsele
Vårcupen i Härnösand.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar