torsdag 7 april 2016

Sollefteå Handbollsklubb - VYZ A-flickor

Först vill jag börja att tacka Sollefteå HK - VYZ A-flickor för jag fått möjligheten jobba med en helt ny sport.  Jag har ju under många år jobbat med främst fotboll live-rapportering/filmning/sociala medier.  Därför var det ju extra roligt prova på jobba med handboll då jag tidigare endast främst jobbat med fotboll.

Jag har ju provat på lite olika varianter allt för man ska kunna få möjlighet följa hur det gick för Sollefteå HK - A-flickor.

Live-rapportering via everysport,  senaste sammandraget på hemmaplan filmade jag vilket har hört var ett uppskattat inslag.    Nu då det är dags för det sista seriesammandraget som avgörs i Härnösand / Öbacka Sportcenter.  Då passar jag på presentera en ny mycket enklare live-rapportering via appen Sportswik. Ladda hem appen till er telefon för bästa upplevelsen.  Det går även följa rapporteringarna via datorn också men det är att rekommendera följa via appen.

Matcher på lördag  (Klicka länkarna för komma till live-rapportering för den matchen)
Ramviks IF/HHK-Sollefteå HK
Sollefteå HK-Härnösands HK
Ramviks IF/HHK-Sollefteå HK

Återigen tack för jag fått möjlighet jobba med er.


Kontakt:  Csportsbloggen@gmail.com


/Crille


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar