torsdag 29 september 2016

Slutresultat - Utmaningen - div 2 mellersta norrland

Så var säsongen div 2 mellersta norrland över.    Har varit riktigt rolig säsong där jag först och främst vill gratulera Ope IF till deras avancemang till division 1 - 2017.   Ska bli oerhört intressant följa detta duktiga lag kommande säsong.  Laget har en riktigt stark grund att luta sig tillbaka på,    självklart behövs nyförvärv -  men grunden det har dom.    Har under säsongen sett ett tjugotal matcher live sedan har jag fått uppdateringar och händelser för många fler.    Och vad jag har sett så har ett lag stuckit ut  -  Ope IF har verkligen imponerad på mig vid samtliga tillfällen som jag fått följa dom live.

Det är också starkt även om man är storfavoriter inför säsongen -  hålla för trycket och vinna.

Utmaningen:
För bloggen så har det varit mycket stolpe ut den här säsongen -  vid ett flertal tillfällen så har det varit ett mål som skiljt för att vi skulle fått in resultat-tips.
Ska ärligt säga utmaningen kändes uppgiven där ett tag då Mr.Fotbollz Pär Lagerbäck hade dragit ifrån.    Men efter en stark slutspurt så lyckades bloggen med det omöjliga både gå i kapp Lagerbäck och förbi.  

Därför känns årets vinst i Utmaningen extra bra =) =) =)    Vinna två år i rad är inte fy skam.
Om det blir någon utmaning nästa år så hoppas jag verkligen ni som läser kommer vara lite mer aktiva.  Bara roligt om man kan få några kommentarer någon gång.

Har det varit roligt att följa?
     Svårt att veta du det aldrig är någon som kommenterar. 
Får tacka Pär Lagerbäck & Hans Backlund för en god match !   

Känns oerhört bra även fortsättningsvis kunna skriva ut:  bäst koll på div 2 mellersta norrland - damer!




Som ni kan se så var det tuffare den här säsongen.


Tack alla som följt utmaningarna/tips den här säsongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar